czwartek, 15 marca 2018

MUA Cherry Blossom

Cześć,

Jakiś czas temu w drogerii w moim miasteczku pojawiła się szafa MUA (Make UP Artist) i dosyć szybko zniknęła. Jednak udało mi się kupić jeden lakier - piękny malinowy Cherry Blossom. Kosmetyki tej marki są dosyć tanie, cenowo porównywalne z Essence. Na podstawie tylko jednego produktu mogę powiedzieć, że jakościowo jest nieźle. Lakier ładnie rozprowadza się na paznokciach, wystarczą 2 cienkie warstwy, schnie szybko i wygląda ślicznie. Bardzo podoba mi się ten odcień. Jedyny minus to odpryski po 2 dniach, ale ostatnio to u mnie standard.

Hello,

Some time ago in a drug store in my town appeared MUA (Make Up Artist) stand and it disappeared quite quickly. But I was able to grab one nail polish - beautiful raspberry shade Cherry Blossom.
This brand is a cheap one, similar to Essence. Base on only one product I can say that in terms of quality it`s good. Application is easy, the polish needs 2 thin layers, it dries fast and it looks gorgeous. I really like it. The only con is its lasting - I noticed chipping after 2 days, but recently it is normal for my nails.


Dodałam delikatny wzorek z płytki BP-L003 przy użyciu Calvin Klein Silverstreak.
I added a delicate pattern from stamping plate BP-L003 using Calvin Klein Silverstreak.





Jak Wam się podoba?
What do you think about it?

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolor i zdobienie.
    Ja niestety nie mam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest całkiem przyjemny, ale lakiery tradycyjne nie sa dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet butelka przypomina trochę lakiery Essence; nie znam tej firmy , ale kolor lakieru przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. That is really beautiful; what a sweet colour :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam u mnie szafy MUA :( A szkoda, bo z chęcią bym się przyjrzała tym lakierom. Mają bardzo podobną buteleczkę do essie. Ciekawe czy mają ze sobą coś wspólnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również buteleczka kojarzy mi się z Essie, jednak lakiery nie mają wiele wspólnego :)

      Usuń
  6. Wzorek bardzo ładnie wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest bardzo ładny! Taki arbuzowy w sumie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor, ciekawe jaki powód zniknięcia tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdobienie wygląda bardzo fajnie, delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolorek oraz zdobienie :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam podobny kolor na szponach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pretty, I like the pattern you stamped!

    OdpowiedzUsuń
  13. i na stopki sobie podobny odcień dam a co:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo fajnych lakierów dla kobiet Pani prezentuje :) Coraz to fajne wzorki Pani robi na paznokciach :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń