niedziela, 4 marca 2018

February

Marzec już w pełni, więc zamknijmy poprzedni miesiąc. 
Nowych nabytków miałam sporo, tydzień temu byłam w Polsce i zaopatrzyłam się w różne kosmetyki, ale chyba nie ma sensu pokazywać każdego żelu pod prysznic czy pasty do zębów (tu w Holandii jest dużo mniejszy wybór, więc przy okazji wizyty u rodziców robię zapasy).

March has already started, so let`s close previous month and move on.
I bought many cosmetics when I was in Poland a week ago, but I think it is not very interesting to show every shower gel or tooth paste (here in The Netherlands the choice is much smaller, so I always make supplies when I visit my parents).






W Warszawie kupiłam oliwkę Neo Nail, bo czytałam wiele pozytywnych opinii oraz niezawodny Insta Dri (o połowę tańszy niż tutaj). Super Dry top coat i lakier Magma Infusion już pokazywałam (tu i tu). W holenderskim sklepie Action mają mnóstwo różnych pierdółek, np. takie drewniane pudełka na drobiazgi.

In Warsaw I bought cuticle oil Neo Nail, because I read many positive reviews and always reliable Insta Dri (half cheaper than here). Super Dry top coat and nail polish Magma Infusion I already shown (here and here). In Dutch store Action there are plenty of stuff, for example above wooden boxes for trinkets.





Jeżeli chodzi o zużyte produkty, to nie było ich wiele. 2 kremy do rąk - zarówno Yves Rocher jak i Puravita przypadły mi do gustu, chociaż podczas mrozów, jakie były ostatnio, potrzeba czegoś mocniejszego. OPI I love applause - słabo kryjący i do tego schnący wieki, zabrakło mi do niego cierpliwości. Korector pod oczy Bell - prawie go nie używałam i był stary. Podkład Catrice Matt Mousse - kiedyś go lubiłam, ostatnio zaczął podkreślać suche skórki, również skończył się czas jego przydatności. Woda toaletowa Acqua di Gioia Giorgio Armani - piękny świeży zapach, bardzo ją lubiłam i zużyłam w całości.

Here are some empties, not many though. 2 hand cremes - both Yves Rocher and Puravita were very good, except for very cold days we had recently, for winter I needs something more thick. OPI I love applause - poor opacity and very long drying time, I`m not patient enough for it. Bell eyeskin stick concealer - I hardly used it and it was old. Catrice Matt Mousse make up - in the past I liked it a lot, but recently it underlined dry parts of my face, it passed its due date. Eau de toilette Acqua di Gioia Giorgio Armani - beautiful fresh fragrance, I really loved it and used the full bottle.

 A Wy co ciekawego zużyliście/kupiliście ostatnio?
And what about you - did you use or buy something interesting recently?



12 komentarzy:

  1. JA ostatnio nic nie kupuję - namnożyło mi się rzeczy po spotkaniu blogerek, więc trzeba to wszystko pozużywać. Aqua di Gio wąchałam ostatnio w drogerii, faktycznie całkiem świeżutko pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najpierw zużywam zapasy, ale pewne rzeczy szybko się kończą i trzeba dokupować ;-)

      Usuń
  2. Wysuszacz z Sally Hansen bardzo dobrze się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the wooden box and of course the products from inside of it too. A I heard so many good things about Acqua di Gioia by Armani and regarding that I like fresh scents this would be one for me too.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama staram się ograniczać lakierowe zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - jeden kolorowy lakier w ciągu miesiąca to wyczyn ;-)

      Usuń
  5. That's a great haul of stuff :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te lakiery :) Idealny prezent na Walentynki :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń