niedziela, 15 października 2017

Sinful Colors - Slay Grey/Mist (mgła)

Cześć,

Asiulcowa zaprosiła nas do nowgo projektu, tym razem dała 2 tygodnie na każde zdobienie. Wydawałoby się dużo, ale przy obecnym natłoku zadań, nie wyrobiłam się. Pomalowałam jedynie paznokcie na szaro - załóżmy, że to taka gęsta mgła i nic nie widać 😏

Hello,

Asiulcowa invited us for a new nail challenge, this time she gave 2 weeks for each theme. It seems long, but recently I`m so busy that I didn`t manage. First part is about mist. I used only grey polish  - let`s say it`s very misty and you can`t see anything through the fog 😏





Tego pięknego szaraczka wypatrzyłam w Kanadzie i musiał ze mną przyjechać 😊 Skusił mnie złoty shimmer. Myślałam, że na paznokciach będzie mniej widoczny niż w buteleczce (jak to zwykle bywa), ale okazało się odwrotnie. Nałożyłam 2 cienkie warstwy, aplikacja jest przyjemna, trwałość dobra - nosiłam go tylko 3 dni, ale cały czas wyglądał idealnie i schnie szybko.

I found this beautiful grey polish in Canada and I had to buy it 😊 I was tempted by its golden shimmer. I thought it will not be visible so good on nails like it is in the bottle (what happens usually), but it turned out to be opposite. I applied 2 thin layers without any problems, it lasted  well - I wore it only 3 days, but still it looked very good, it dries fast.



17 komentarzy:

  1. Hi sweetie! I like this pretty gold shimmery!

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie gęsta ta mgła ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor! Wibo miało kiedyś coś takiego, tylko w wersji brązowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This polish is elegant indeed! I like its Golden shimmer. Nice mani!

    =D
    Antonia/ Rock ur Nails!
    https://rockuroutfit.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  5. cool shade

    --Sony
    https://nailscontext.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. its beautiful. love the golden shimmer :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy szaraczek. Pięknie wybrnęłaś z tą gęstą mgłą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Very pretty! I like it a lot :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. "Załóżmy, że to gęsta mgła i nic nie widać" - padłam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. No Twoja mgła zwycięzyła! :) Wczoraj gapilam sie na mgłę która spowiła moje osiedle.. masakra jak to pieknie wygladało..

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pretty, I am loving the subtle sparkle!

    OdpowiedzUsuń