czwartek, 1 lutego 2018

KIKO Quick Dry 855 vs Only You 546 Holiday vs Essence Miss Universe

Jeden z moich ulubieńców - Essence Miss Universe już się kończy. Wiedziałam, że w swoich zbiorach mam coś podobnego i dziś postanowiłam porównać 3 lakiery.

One of my favourite polishes - Essence Miss Univer is almost finished. I knew that in my collection I have something similar and today I wanted to compare 3 polishes.






Tak prezentuje się Essence:
Here is the Essence polish:





KIKO Quick Dry nr 855 jest nieco jaśniejszy. Nakłada się bardzo fajnie, faktycznie schnie szybciutko. Do pełnego krycia potrzebuje 2 grubszych lub 3 cieniutkich warstw.

KIKO Quick Dry no 855 is slightly lighter. Its application is very easy, indeed it dries very quickly. For full opacity it needs 2 thicker or 3 thin layers.



ONLY YOU 546 Holiday jest jeszcze jaśniejszy i bardziej zielony, a także dosyć rzadki. Również potrzebuje 3 warstw. Schnie wolniej, ale nadal jest to do zaakceptowania. Nie wiem, czy to wina bazy peel off, czy lakieru, ale tuż po pomalowaniu zauważyłam małe bąbelki.

ONLY YOU 546 Holiday is even lighter and more green and quite thin. It needs 3 layers. It dries slower, but it is still acceptable. I don`t know if it`s because of peel off base or the polish itself, but immediately I noticed small bubles on my nails.



A tutaj cała trójka razem.
And here are all 3 polishes together.



Miss Universe jest nadal moim ulubieńcem, kolor jest głębszy i z delikatnym efektem duochromu. Pozostałe 2 lakiery też są ładne i na pewno jeszcze po nie sięgnę.
A Wam który egzemplarz najbardziej się podoba?

Miss Universe is still my favourite, its shade is deeper and with subtle duochrome. Other 2 polishes are also beautiful and I`m sure I will use them again.
And which one do you like the most?

9 komentarzy:

  1. Mam lakiery essence i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I have miss universe too and I like it a lot! Smuack!

    OdpowiedzUsuń
  3. I have Miss Universe and its a nice polish :)

    --Sony
    http://nailscontext.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem ktory bym wybrala, bo kazdy mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Miss Universe i użyłam chyba kilka razy, bo mi szkoda ;) Jest taki śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już doszłam do momentu, kiedy mam mnóstwo ślicznych lakierów i jest ich zdecydowanie za dużo ;-)

      Usuń
  6. Wszystkie trzy wyglądają bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I think Miss Universe is my favourite too :)

    OdpowiedzUsuń