wtorek, 16 stycznia 2018

Pastelove

Witajcie,

To już ostatni temat projektu u Asiulcowej - pastelove. Miałam kilka pomysłów, a ostatni wpadł podczas sobotnich zakupów. W sklepach w Holandii już pojawiły się tulipany i oczarował mnie jasno różowy bukiet. Podobne kwiatki wylądowały na moich paznokciach.

Hello,

It`s the last theme for Asiulcowa`s challenge - pastelove. I had some ideas and the last one came to my mind during grocery shopping. In stores in The Netherlands you can already find tulips and I was impressed by light pink bouquet. Similar flowers appeared on my nails.


Niestety, nadal późno wracam do domu, więc zdjęcia robię wieczorem i nie wyglądają zbyt dobrze.

Unfortunately, I still come back home late, so I take pictures in evenings and they are not very good.






Użyłam: Color Club Le petite mint-sieur, KIKO Satin nr 412, jasnego fioletowego Fizz i płytki Floral BPX-L017, a całość pokryłam topem matującym .



I used: Color Club Le petite mint-sieur, KIKO Satin no 412, light purple Fizz and stamping plate Floral BPX-L017, I finished my manicure with matt top coat.

 

17 komentarzy:

  1. Szkoda, że te tulipany na stempelku nie "rosną" gęściej :) Zdobienie wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na płytce wydają się małe i rzadkie, ale na moje paznokcie wystarczą ;-)

      Usuń
  2. Wow śliczne ja też zaczynam już odrobinę szaleństwa z kolorami bardziej radosnymi. W końcu i tak niema zimy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespodzianka, zima wróciła ;-) Już nie mogę doczekać się wiosny.

      Usuń
  3. świetne kwiatuszki! :D Muszę sobie kupić jakąś płytkę, bo efekt jest super! :D

    zapraszam również do mnie na bloga - właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zdecydowanie warto mieć jakieś płytki - to szybki sposób na ciekawy manikiur ;-)

      Usuń
  4. Ja sie już nie moge doczekac tulipanow :). Swietne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też czekam niecierpliwie na tulipany w ogródku ;-)

      Usuń
  5. Tulips are so pretty and I love it when the first ones show up - a sign of Spring is on the way, yay! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. What a great manicure sweetheart! I like the colours you used!

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, tulipany! Aż poczułam wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Jak wiosennie u Ciebie, a u mnie właśnie spadł śnieg;

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor lakieru oraz piękne tulipany :) Są prześliczne <3

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i od razu można poczuć wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki śliczny wiosenny mani! :)

    OdpowiedzUsuń