sobota, 18 listopada 2017

Stamping plate BP-L103

Dzień dobry,

Znów cały tydzień nosiłam jeden kolor, dopiero wczoraj wieczorem miałam chwilę na stemplowanie. Niedawno dostałam od Born Pretty Store płytkę BP-L103 z wzorkami łańcuszkowymi. Jest tam tyle fajnych opcji, że ciężko było zdecydować się na jeden. Tradycyjnie płytka przychodzi do nas w kartoniku i zabezpieczona folią. U siebie zauważyłam 2 rysy, ale nie wpływa to na jakość. Wszystkie wzory odbijają się świetnie. Jeżeli jesteście zainteresowane, to znajdziecie ją tutaj.
Kiedy spojrzałam na całość, czegoś mi brakowało, więc sondą dodałam kropki - niestety, nie był to najlepszy pomysł, ładniej było bez nich. 

Użyłam: Catrice Hip queens wear blue jeans oraz BPS do stempli nr 1.

Good morning,

Again I was busy the whole week and wore only 1 colour on my nails, only yesterday evening I had some time for stamping. Recently I got from Born Pretty Store stamping plate BP-L103 with chain patterns. There are so many great options and it was hard to choose one. As always, we get the product in a carton box and covered with a foil. I noticed 2 scratches on mine, but it doesn`t have influence on its quality. All patterns work great. If you are interested, you can find it here
When I was done,I looked at my nails and I thought that something missing, so I used dotting tool for some dots - unfortunately, it wasn`t the best idea, it was better without them.

I used: Catrice Hip queens wear blue jeans and BPS stamping polish no 1.

 

11 komentarzy:

  1. Mi to mani sie podoba takie jakie jest teraz. Musze takie lancuszki w koncu zrobic u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What an elegant manicure dear! I like the colour combination a lot!
    Smuack!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta płytka! :D Super mani.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolor :D Ja dopiero zaczynam swoja przygodę z paznokciami :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie wybrałabym sobie takiej płytki, czuję, że użyłabym ją tylko raz i potem leżałaby w szufladzie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa płytka, choć nie wiem czy miałabym na nią pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest ta płytka ! nie widziałam nigdzie podobnej, a wykonanie cudowne :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń