środa, 1 listopada 2017

October and KIKO Satin 414 for the last time

Witajcie,

To już listopad? Czas płynie zdecydowanie za szybko.
Jak co miesiąc zapraszam na małe podsumowanie.

Hello,

Is it November already? Time flies too fast.
Like always here is a small summary of previous month.


Mój pierwszy nabytek to Maga M-Ray R1 - jest piękny :) Recenzja tutaj.
My first purchase was Maga M-Ray R1 - it`s beautiful :) Review was here.






Moje zakupy były bardzo drobne - tylko tusz Rimmel, lakier Catrice z kolekcji Dawida Tomaszewskiego oraz Essence z limitki Bootiful. Będąc w Polsce kupiłam preparat do usuwania skórek Eveline - mój ulubiony :)

My shopping wasn`t very impressive - only mascara Rimmel, nail polish Catrice from Dawid Tomaszewski collection and Essence LE Bootiful. Visiting my parents in Poland I bought my favourite cuticle remover - Eveline :)





Otrzymałam kolejną paczuszkę z BPS.
I got another package from BPS.

Wykończyłam też KIKO Satin nr 414 - to był jeden z moich ulubionych lakierów. Służył mi dobrze przez prawie 5 lat.


I finished KIKO Satin no 414 - it was one of my favourite polishes. I used it for almost 5 years.




16 komentarzy:

  1. Wow, it's a pretty favourite you've got :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 lat do długo ;) mam takie lakiery które mają już więcej niż 5 lat i nadal da się nimi malować,a niektóre już po dwóch miesiącach zgęstnieją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że sporo lakierów długo wytrzymuje :)

      Usuń
  3. Uwielbiam lakiery, które nawet po kilku latch wciąż nadają się do użycia :) Wow 5 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh what a pretty red the one by kiko! Hope you'll find a new one! Smuack

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie też mam takie kameleonowe pazurki :D Nawet w prawie identycznym odcieniu, tylko lakier od BPS ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. M-Ray śliczny! Gratulacje, że udało Ci się zdenkować jakiś lakier - to nie lada wyczyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko zdenkować lakier, ale staram się to robić ;-)

      Usuń
  7. Zdenkować lakier to naprawdę coś ;-) Samej zdarzyło mi się to może z raz ? :D Ciekawa jestem tej płytki od BPS z łańcuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I am shocked at how quickly this year has passed!!!! :-|

    Some great polishes and the Kiko was well loved, I am sure :-D

    OdpowiedzUsuń