piątek, 3 listopada 2017

BPS Rose Gold Chameleon stamping polish

Cześć,

Niedawno otrzymałam od BPS piękny lakier do stempli. Ma świetną konsystencję i wygląda naprawdę dobrze na ciemnych kolorach. Na stronie sklepu jest opisany jako różowo-złoty kameleonek - ja widzę dużo złota, natomiast różu znacznie mniej, efekt jest delikatny, ale nie zmienia to mojej pozytywnej opinii o nim. Szczerze polecam! Znajdziecie go tutaj, obecnie kosztuje $4,99.

Hello,

Recently I got from BPS beautiful stamping polish. It has great consistency and it looks really good on dark colours. On the website it is described as pink gold chameleon - I see a lot of gold, but not too much pink, the effect is very subtle, but I still have very positive opinion about it. I recommend it! You can find it here and now it costs $4.99.






Powyższe wzorki pochodzą z płytki BP-L024 - jednej z moich ulubionych. Wcześniej planowałam bardziej jesienne zdobienie, nie do końca mi się podobało, natomiast na nim lepiej widać efekt kameleona.

Above pattern comes from stamping plate BP-L024 - one of my favourites. Initially I planned more autumn nail art, I didn`t like it that much, but there you can see chameleon effect a little bit better.




16 komentarzy:

  1. Although I cant see much of chameleon effect I still loved it :) Beautiful manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podobają mi się Twoje zdobienia, które dziś prezentujesz! ;-) Czerń + złoto to idealne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdobienie bardzo mi się podoba.Sama mam ten lakier do stempli i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Great stamping. Sounds good :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Różu faktycznie za dużo nie widać. Ale nawet jako samo złotko wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu kupić jakiś stempel,zwlekam a bardzo mi się podoba taki odbijany wzorek:)

    OdpowiedzUsuń