sobota, 30 września 2017

September

Cześć,

Wrzesień był dziwnym miesiącem - dużo różnych zajęć sprawiło, że nie miałam czasu na paznokcie. Mimo to udało mi się wykończyć kilka produktów.

Hello,

September was a strange month for me - I was busy with many different things and did not have too much time for nails. Despite it, I finished some products.


Bezbarwny lakier Etos - widziałyście w poprzednim poście mani, które mi brzydko rozmazał. Nie kupię go więcej. Baza Essence - szybko skończyła się, aż zastanawiałam się, czy kupiłam pełne opakowanie. Polubiłam się z nią - według mnie dobrze chroniła przed przebarwieniami. Orly Dayglow - ciekawy lakier, niemal biały z delikatną poświatą, ale nie zachwycił mnie, używałam go głównie jako bazy pod zdobienia.

Transparent polish Etos - you could see in previous post that it damaged my manicure. I will not buy it again. Base coat Essence - it was finished very quickly, I was wondering if the bottle I bought was full. But I like it - in my opinion it protected my nails against staining. Orly Dayglow - it`s interesting shade, almost white with a bit of glow, but not the perfect one, I used it mainly as a base for nail art.


Jeżeli chodzi o inne kosmetyki, to w połowie miesiąca byliśmy na Cyprze - codziennie mieliśmy ponad 30 stopni i bezchmurne niebo, więc ochrona była niezbędna. Garnier Sport wyrzuciłam z ulgą - brudził wszystkie ubrania, z białych t-shirtów plam nie doprałam. W przeźroczystym opakowaniu była Nivea faktor 10 - mimo niskiej wartości dobrze chroniła. Kremy DAX - ta kieszonkowa wersja ma piękny egzotyczny zapach, na miejscu dokupiliśmy jeszcze jeden - obydwa sprawdziły się, nie poparzyliśmy się, ale skóra zmieniła kolor na delikatny brąz. Krem po opalaniu Ziaja - bardzo przyjemny, dobrze nawilżał i szybko się wchłaniał.
Taka ciekawostka - kosmetyki DAX są na Cyprze dostępne w każdym sklepie sprzedającym kremy p/słoneczne, czasem występują pod swoją nazwą i "made in Poland", a czasem Dr. Sun i na plakatach jest napisane "made in France", ale na odwrocie opakowania jest informacja o właściwym producencie.

About other cosmetics - we spent 1 week on Cyprus - everyday was hot, over 30 degrees and full sun, so good protection was necessary. I was happy to throw away Garnier Sport - it left stains on all clothes, on white t-shirts permanent ones. In the transparant bottle I had Nivea Sun 10 - althought it had low factor, it was good. DAX cosmetics - the pocket version smells amazing like exotic fruits, on Cyprus we bought one more cream from this brand - both were very good, we were not burnt, but our sking got nice light brown colour. Last but not least - Ziaja after sun - nice, it moisturized well.



Nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiłam lakierowych zakupów ;-) Do tego cypryjskie mydełko z kawałkami owoców - pachnie pięknie, aż szkoda go zużyć.

I wouldn`t be myself if I wouldn`t buy some nail polish ;-) And I also bought Cypriot soap with pieces of fruits - it smells great.


Na koniec skorzystałam z promocji w holenderskich sklepach - Essence 1+1 gratis oraz Essie za niecałe 3 euro (normalnie kosztuje 12).

And my last purchases - special offers in Dutch stores - Essence 1+1 gratis and Essie for less than 3 euro (regular price is 12).

A co Wy kupiliście w tym miesiącu?
And what did you buy this month?

14 komentarzy:

  1. Hi dear! I would like to try the soap bar!
    For me this month has been so stressful, fortunately it ends soon!
    Smuack! =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post! :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. September been a busy month for me to. I took a month break from blogging as well.Lovely haul. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłam kilka fajnych lakierów od freedom:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już nie ma kosmetyków w zbiorze do opalania ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. I really like the sound of the soap bar :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nICE REVIEW!

    Would you like to following eacg other?
    Let me know.


    xoxo
    ayu

    OdpowiedzUsuń
  8. We wrześniu nic nie kupiłam i jestem z siebie dumna :D

    OdpowiedzUsuń