niedziela, 3 września 2017

Gradient pearl beads

Cześć,

Ostatnim produktem z wielkiej paki od BPS są gradientowe perełki.

Hello,

Last product from huge package from BPS are gradient beads.


Perełki wyglądają ślicznie, na stronie jest napisane, że mają 4 rozmiary, mnie trafiły się dwa największe, czyli o średnicy 5 i 6 mm Zrobiłam 3 próby i dopiero ostatnie zdobienie mnie zadowoliło. Osobiście wolę mniejsze ozdoby, ale tym z Was, które lubią dużo i bogato, na pewno przypadną do gustu :) Paznokcie nosiłam kilka dni, nic nie odpadło, kolory do końca pozostały niezmienione, mimo że często myłam ręce i nie pokryłam perełek topem. Jeżeli jesteście zainteresowane, to obecnie opakowanie kosztuje $1,49, a po szczegóły odsyłam tutaj.

The pearl beads look beautiful, on the website you can find info that there are 4 sizes, I got 2 biggest ones - 5 and 6 mm. I made 3 attempts and the last nail art was satisfying. Personally I like smaller beads, but those of you who like bigger ones, will be happy :) I wear this nail art several days without any problems, the product looked perfect till the end, although I didn`t cover it with top coat and washed my hands often. If you like it, you can find it here, now 1 box costs $1,49.



Użyte lakiery: Barry M Road Rage i CbL Enchanted forest.
Nail polishes used: Barry M Road Rage and CbL Enchanted forest.




16 komentarzy:

  1. Fajne wykorzystanie perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te perelki, ale kupiłam je na ali duzo taniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że na ali można kupić sporo rzeczy za grosze :)

      Usuń
  4. piękne są te perełki, już wiem co zamówię następnym razem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. These are really cute, I LOVE how you decided to wear them, they are so pretty with the stamping!

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the colors you used! Wonderful mani!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają te perełki :) Dobrze, że jest ich tak dużo - ostatnio jak kupiłam w BPS cyrkonie to jak posegregowałam je rozmiarami to zajęły mi zamiast całej, tylko pół karuzeli :|

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wolę te drobniejsze rozmiary. Wszytko powyżej 3mm wydaje mi się zbyt wystające itp :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo podobne; fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne te perełki :) zdobienie dzięki nim tworzy piękną kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń