środa, 28 czerwca 2017

Glitter Holographic round sequins from Beauty Bigbang

Witajcie,

Pokażę Wam drugi produkt, który otrzymałam ze sklepu Beauty Bigbang. To okrągłe holograficzne cekiny. Do wyboru mamy 3 rozmiary - 1, 2 i 3 mm, ja postawiłam na najmniejszy. Drobinki ślicznie błyszczą, szczególnie w mocnym świetle. Ponieważ są maleńkie, trzeba wykazać się precyzyjnością w nakładaniu, ale zdecydowanie nadadzą błysku naszym paznokciom :) Produkt otrzymujemy w małym okrągłym pudełeczku, ale jest go tyle, że wystarczy na kilka lat ;-) W tej chwili opakowanie kosztuje 1,75 euro, znajdziecie je tutaj.
Zrobiłam coś a la ukośny french czarnym Rimmelem na czerwonym Louboutin z poprzedniego postu i oddzieliłam te 2 kolory właśnie cekinami. Lubię takie połączenie, a Wy?

Hello,

I`m going to show you second product I got from Beauty Bigbang - round holographic sequins. There are 3 sizes: 1, 2 and 3 mm. I chose the smallest one. The glitter shines beautiful, especially in strong light. Because pieces are very small, we have to be very precise with placing them on the nails, but they are worthy to make some efforts :) The glitter is packed in a small rounded pot, but it will be enough for some years ;-) Now it costs 1,75 euro and you can find it here.
I prepare kind of diagonal french using black Rimmel on red Louboutin from previous post and separate these 2 colours with the glitter. I like this kind of combination and you?




Robiąc zakupy w Beauty Bigbang pamiętajcie o moim kodzie, który da Wam 10% rabatu na wszystkie produkty.
When you are shopping at Beauty Bigbang, remember about my discount code - it will give you 10% off on all items.


12 komentarzy:

  1. Fajne te cekinki :) Lubię takie błyskotki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowww this is so elegant and precious!!! Very well done my dear!
    Smuack! =)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo jakie cudowne. Idealnie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ;-) To wygląda fajnie! A jak się błyszczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki błysk! :) Lubię takie płaskie cekiny.

    OdpowiedzUsuń
  6. A nawet zastanawiałam się nad nimi. Teraz żałuję, że nie wzięłam bo wyglądają fantastycznie! Super ukośny frenczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W opakowaniu nie prezentują się zachęcająco, ale na pazurkach wyglądają rewelacyjnie! Bardzo podoba mi się to zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A tak niepozornie wyglądają w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń