środa, 17 maja 2017

Pink-purple mani with Color Club and BPL-027

Cześć,

Dziś szybki post o różowo-fioletowych paznokciach. Róż, szczególnie taki cukierkowy, nie jest moim kolorem, ale naszło mnie na radośniejsze barwy :) Użyłam: Color Club JeT`ame oraz Holy Chick, płytki BPL-027. Na stemplu pokolorowałam wzorek, nie czekałam jak zwykle aż wyschnie, ale nałożyłam na paznokcie warstwę kleju do folii transferowej i przeniosłam naklejkę. Udało się całkiem dobrze. Pokazuję Wam moją lewą rękę - ciężko mi malować prawą, więc przy skórkach nie jest idealnie. 
Co myślicie o takim połączeniu?

Hello,

Today a quick post with pink-purple nails. Pink, especially candy shade, is not my favourite one, but I was in a mood for more bright colors ;-) I used Color Club Je T`ame and Holy Chick, stamping plate BPL-027. I made stamping decals, I didn`t wait until they dried, but used glue for transfer foil and transfered them immediately to my nails. It worked pretty good. I`m showing you my left hand - I have difficulties with using right hand, so it`s not perfect around the cuticules. 
What do you think about this mani?

 

14 komentarzy:

  1. Hi sweetie! I like a lot this manicure! The colours are prettily combined =)
    A big hug

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę o kładzeniu stemplowej naklejki na klej do folii transferowej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię każdy róż , a zdobienie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I think it's a very cute mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię fioletowo-różowe połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Its lovely. The color combination is cute :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie :) I wzorek jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie kolorów i ciekawy wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a cute design! Love the colour combination.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous mani with such pretty colours :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdobienie - zestawienie pasteli jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń