czwartek, 30 marca 2017

March - new stuff

Hej,

W marcu byłam w Polsce, więc nadarzyła się szansa na uzupełnienie zapasów kosmetyków, które lubię ;-)

Hello,

In March I visited Poland, so I had an opportunity to buy some cosmetics I like ;-)


Jak widzicie - często używam Ziai, tonik Ulga jest idealny do codziennego demakijażu oczu, krem z tej samej serii kupiłam impulsywnie, w dniu, kiedy już wyjeżdżałam, okazało się, że nowy krem mnie uczulił, więc na szybko potrzebowałam czegoś sprawdzonego. Żel pod prysznic Biały Jeleń dla mojego faceta, sprawdza się u osób z delikatną skórą. Masełko Nacomi - słyszałam o nim wiele dobrego. Tusz P2 jak wiecie z poprzedniego postu był do d*** i już wylądował w koszu. Pozostałe produkty kupiłam z ciekawości, akurat inne tego typu mi się kończą.

As you can see - I often use Ziaja, tonic Ulga is perfect for removing daily eye-make up, I bought face cream from the same serie in last moment, when I found out that I`m alergic to the other one I just started using. Shower gel Biały Jeleń - perfect for sensitive skin. Butter Nacomi - I read very good opinions about it. Mascara P2 - as you know from previous post it wasn`t good and I already thrown it out.  Other products I bought, because I`m about to finish old ones and wanted to try something new.





Jeżeli chodzi o lakiery, to staram się ograniczać, w tym miesiącu kupiłam złoto Miss Sporty, czarny Golden Rose podebrałam mamie, bo nie używa (obydwa są idealne do stempli) oraz skusiłam się na nowy Essence z serii Out of Space serie.

About nail polish - I`m doing my best to limit purchasing them, this month I bought golden Miss Sporty, I took black Golden Rose from my mother, because she doesn`t use it anyway (both are perfect for stamping)and last, but not least I was tempted by new Essence serie - Out of Space stories.  

Znacie coś z powyższych kosmetyków?
Do you know any of the above cosmetics?

14 komentarzy:

  1. Nice polish and I did like that Miss Sporty! :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. How many pretty things here.. I've seen a nice gold nail polish in your photos.
    A big hug =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. Yes, I already shown it earlier this month :)

      Usuń
  3. Space stories looks really awesome!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki jest ten krem z Ziaji? Lekki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki średni, jeżeli masz tłustą cerę to możesz nie być zadowolona.

      Usuń
  5. All these products are so new to me...never even heard of them before so I really liked reading about them :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Ziajki lubię płyn do demakijażu oczu

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny Essence :) I lubię te mydła w kostce z Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń