niedziela, 2 października 2016

Stamping with BP-X09 & CA B. an Aurora

Cześć,

Dziś mam dla Was recenzję płytki z BPS - BP-X09 oraz lakieru do stempli Color Alike B. an Aurora.

Hello,

Today I have for you a review of BPS stamping plate BP-X09 and stamping polish Color Alike B. an Aurora.

Zaczynamy od płytki - kwadracik mieści jeden ogromny wzór oraz pięć mniejszych. Wszystko odbija się super, tylko szkoda, że najładniejszy motyw jest tak wielki - nawet przy długich i szerokich paznokciach trzeba go rozbić na kilka części. W chwili obecnej płytka jest przeceniona o połowę - kosztuje $1,99 i znajdziecie ją tutaj.

Let`s start with the plate - square has 1 huge pattern and 5 smaller ones. Everything works perfect, but it`s a pity that the biggest one has to be divided into some parts even if you have wide and long nails. Now the plate is offered with 50% discount and it costs $1,99, you can find it here.






W końcu skusiłam się na lakier do stempli od Color Alike - B. an Aurora. Potwierdzam, że jest idealny - dosyć gęsty, ale łatwo rozprowadza się po płytce, pigmentacja - świetna, jest widoczny zarówno na jasnych, jak i ciemnych kolorach. A oto co stworzyłam.

Finally I decided to buy stamping polish from Color Alike - B. an Aurora. I have admit that`s perfect - quite thick, but easy to work with, excellent pigmentation, it`s visible both on light and dark colours. Here is my nail art.





Do gradientu użyłam następujących lakierów: Catrice C0 3 Pure blue, Catrice 350 Hip Queens wear blue jeans! i NYC 325 Raindrop.

For gradient I used following polishes: Catrice C0 3 Pure blue, Catrice 350 Hip Queens wear blue jeans! and NYC 325 Raindrop.




23 komentarze:

  1. Wow, są cudowne ;) Na Twoim miejscu zajęła bym się tym i robiła profesjonalnie ;))
    Zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, póki co jest to tylko moje hobby :)

      Usuń
  2. Pięknie wyszło:) Płytki z takimi dużymi wzorami są ładne do popatrzenia, ja nie mam takiej żadnej bo złościłabym się tylko że nie mogę sobie całego obrazka odbić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wzór jest świetny, ale faktycznie traci przez to, że jest taki duży...

      Usuń
  3. Bardzo fajne i do tego te kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne i całkiem w moich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, that looks great. I like Colour Alike's stamping polishes :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowne pazurki! Jeja, tak trochę bajkowo wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, zdobienie wyszło fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Na moje paznokcie takie wielkości wzorów nie bardzo pasują, ale płytka ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka płytek z Born Pretty. Naprawdę super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the blue stamping over the blue gradient! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, przepiękne zdobienie! <3

    OdpowiedzUsuń