czwartek, 2 czerwca 2016

Bourjois Beach violet

Cześć,

W tym tygodniu miałam w planach kilka spotkań służbowych, więc potrzebowałam czegoś klasycznego. Wyciągnęłam Bourjois Beach violet. Nie wiem, czy seria La laque jest jeszcze dostępna, ja swój egzemplarz kupiłam rok temu. Lakier jest gęsty i właściwie wystarczy jedna warstwa, ja jak zwykle dodałam drugą. Ma fajnie wyprofilowany pędzelek, schnie szybko, nie odbarwia płytki. Jedynym minusem jest trwałość - użyłam go 2 razy i za każdym odpryski pojawiały się już drugiego dnia. Wypróbowałam wszystkie możliwe ustawienia aparatu, a lakier nadal wychodził bardziej czerwony niż fioletowy. Dopiero w sztucznym świetle jako tako udało mi się uchwycić barwę zbliżoną do oryginału (tzw. buraczkową).

Hi,

This week I had to attend some meetings at work, so I needed something more classic on my nails. I chose Bourjois Beach Violet. I`m not sure if serie La Laque is still available, I bought it a year ago. The polish is thick and actually 1 layer is sufficient. I added - as always - second one. I like its brush - it has perfect shape for me, it dries fast and nails are not stained after using it. Only disadvantage is its lasting - I used it twice and both times it started chipping the second day. I tried all possible settings of my camera, but the polish still looked more red than purple. Finally with led-lamp I was able to catch almost correct shade (something like beetroot).


 

14 komentarzy:

  1. Kiepska trwałość ale kolor obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wygląda z tym wzorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyk, idealny na każdą okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak szybko odpryskuje , bo kolorek ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo wszystko kolor piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancki kolor i całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmmm, zdecydowanie jest to mój kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że z trwałością tak słabo bo kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co widziałam to jest ta seria cały czas w sprzedaży w szafach Bourjois ;-) Mam z tej serii róż, bardzo fajny swoją drogą - kryje tak samo jak w Twoim przypadku praktycznie po jednej warstwie. Jednak ta trwałość pozostawia sporo do życzenia...
    Kolor który prezentujesz jest bardzo ładny, podoba mi się! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kolory w okresie jesiennym. Ale na biznesowe spotkanie to kolor idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyczny, elegancki kolorek :). Szkoda, że ma słabą trwałość, bo wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely shade ...never heard of this brand before, where is it from?

    --Sony
    https://nailscontext.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It`s a French brand, quite popular in some European countries :)

      Usuń