niedziela, 17 stycznia 2016

WIBO

Hej,

Witam Was w słoneczny, lekko mroźny ranek :)
Miałam pomysł na inny post, ale Sylwia z http://lakieromaniasyli.blogspot.nl/  zaproponowała wskazanie najstarszego lakieru w kolekcji. Pomysłodawczynią "łańcuszka" jest MagBag (http://kobiecy.net/). Stwierdziłam czemu nie?
Do czasu rozwinięcia mojego lakieroholizmu (jakieś 3 lata temu) miałam zazwyczaj kilka sztuk, które zużywałam na bieżąco. Tak więc w mojej kolekcji nie znajdą się jakieś wyjątkowe staruszki. "Seniorem" jest beżowy WIBO, już pokazywany na blogu. Lakier ma datę przydatności 12. 2013, czyli stoi 2 lata przeterminowany ;-) Nie pamiętam dokładnie, ale prawdopodobnie kupiłam go w 2011 roku. Na szczęście do końca nie stracił nic ze swoich właściwości. W ubiegłym tygodniu użyłam go po raz ostatni - została resztka na dnie buteleczki i ciężko nabrać lakier na pędzelek. Nie był to mój szczególny ulubieniec (potrzebował 3 warstw i wysychał długo), ale czasem wyciągałam go i malowałam pazurki ;-)

Hello,

I was planning to write something else today, but Sylwia (http://lakieromaniasyli.blogspot.nl/) asked me to show the oldest nail polish in my collection. The idea was given by MagBag ((http://kobiecy.net/). I said "why not?"
Before my nailpolish-mania developed for good, I had no more than 10 polishes and was able to use all of them in reasonable time. So I don`t have anything extraordinary old. The oldest one is nude WIBO I bought probably in 2011. Its expiration date was December 2013, but it is still good. Last week I used it for the last time - there are only few drops left on the bottom of the bottle and it`s hard to reach them. Well, it wasn`t my favourite polish (it needed 3 coats and drying wasn`t the fastest), but it was ok to take it out from my stash sometimes.






Nie jestem fanką "nude" na paznokciach, więc ozdobiłam je stemplami z płytki BP-L27 odbitymi Moscow Polish Picture (jak widać lakier jest idealny do tego). Wyszło trochę krzywo, więc dodaję tylko jedno zdjęcie ;-)

I`m not big fan of nude colour on my nails, so I added stamps - I used plate BP-L27 and Moscow from Polish Picture (btw - it is perfect for stamping). I didn`t put the pattern very well, so I will show you only 1 picture ;-)


A jaki jest najstarszy lakier w Waszej kolekcji? Chętnie poczytam w komentarzach :)
What is your oldest nail polish? Please share in comments :)

13 komentarzy: