wtorek, 22 września 2015

Paczuszka od BPS

Hej,

Trochę mnie tu nie było - w końcu miałam zasłużony urlop :) Odwiedziłam Austrię i Niemcy, oczywiście musiałam przywieźć "pamiątki", czyli lakiery, ale o tym w następnym wpisie.

Dziś pokażę Wam przesyłkę od BPS.






Na pierwszy ogień idzie organizer na płytki - bardzo przydatny gadżet każdej stemplomaniaczki :) Zmieścimy w nim 20 małych okrągłych płytek - rozmiar przegródek jest idealnie dopasowany, nic nie wypada, ale też łatwo wyjąć daną sztukę. Wykonany jest z delikatnego plastiku, wygląda całkiem porządnie.
Normalnie kosztuje $5.29, w chwili obecnej jedynie $3.99. Możecie go znaleźć tu: http://www.bornprettystore.com/slots-round-nail-stamping-plate-holder-born-pretty-plate-organizer-55cm-plates-p-22758.html.










Pamiętajcie o moim kodzie, który da Wam 10% zniżki na nieprzecenione produkty:







15 komentarzy:

  1. Ja nam taki tyle że kwadratowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten organizer jednak ja płytek nie posiadam, więc nie przydałby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę sobie też sprawić taki organizer ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie go zrobili, do tych okrągłych płytek pasuje jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne drobiazgi, przydał by się i mnie taki organizer. Czekam na post z lakierami jakie przywiozłaś :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydatny gadżet :) Chwila cierpliwości, zaraz będzie post z nowościami ;-)

      Usuń
  6. Paczka bardzo ciekawa, a zwłaszcza ten organizer na plytki

    OdpowiedzUsuń