czwartek, 16 kwietnia 2015

MAYBELLINE Express finish Crimson

Ostatnio jestem zapracowana, do tego mały remont w domu, więc znów na szybciutko :)
Zauważyłam, że teraz najczęściej na moich paznokciach ląduje czerwony kolor. Dziś pokażę Wam bardzo fajny lakier Maybelline Express finish o nazwie Crimson i numerku 170. Jest to dosyć intensywna czerwień, odrobinę ciemniejsza od tradycyjnej. Wygodny grubszy pędzelek zapewnia dokładną aplikację, 2 warstwy schną migiem (czy rzeczywiście 50 sekund wolałam nie sprawdzać, ale po 5 minutach paznokcie były suche bez żadnych "wspomagaczy"). Jedyną rysą na tym idealnym obrazie jest trwałość - 2-3 dni (możliwe, że to przez stan moich paznokci - zaczęły się rozdwajać, jak już je trochę wyhodowałam, to znów trzeba było przyciąć). Lakier sam w sobie ładnie błyszczy, ale na zdjęciach widzicie ekstra połysk dzięki oliwce.




3 komentarze:

  1. Ciekawy kolor.
    Mnie z tej serii bardzo podoba się turkusowo-seledynowy kolor, ale z ceną nie umiem się dogadać. No i jak za tą cene 3 dni trwałości to słabo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkie odcienie czerwieni na paznokciach, taka zawsze elegancka klasyka :)

    OdpowiedzUsuń