niedziela, 19 kwietnia 2015

Kolorowanka, czyli 2. tydzień projektu u Red Rouge

Uff, zdążyłam w ostatniej chwili... Zrobiłam próbę w środę, ale za krótko czekałam aż naklejki będą suche i wszystkie zniszczyłam. Ponieważ dziś miałam różne inne plany, więc zrobiłam coś prostego i tylko na 2 paznokciach.
Użyłam: płytki BPS L003, Essie Parka Perfect, Golden Rose nr 78, miniaturek z "chińczyka" oraz czarnego lakieru do stempli Essence.


Niestety, naklejka na lewą dłoń zniszczyła mi się przy nakładaniu topu, na szczęście druga wygląda w miarę (chociaż lakier bezbarwny nieco ją rozmazał). Wyszło tak:


14 komentarzy:

  1. Super!!!
    Podoba mi się bardzo!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te kwadraciki :) przypominają mi mój ulubiony sernik na zimno :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby kolorowo a jednocześnie tak subtelnie z tym zdobienie na jednym palcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny akcent, bardzo lubię taki jeden paznokieć. Wyszło super i dodatkowo zainteresowały mnie te mini lakiery z Chińczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, uwielbiam lakiery do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdobienie, ja zwykłej kreski nie umiem narysować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne to jest <3 super dobrane kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie to wykombinowałaś, podoba mi się .

    OdpowiedzUsuń