środa, 24 września 2014

Golden Rose Paris 115 - beżowy róż czy różowy beż?

Jest środa wieczór, a ja już cieszę się weekendem :)
Wzięłam wolne w czwartek i piątek i jutro wybieram się na krótkie zwiedzanie Belgii.

Miałam dać odpocząć też swoim paznokciom, ale pewien drań tak zafarbował mi płytkę, że wstyd wyjść z domu z niepomalowanymi paznokciami. Ta cholera to zielony OPI pokazywany niedawno. Mimo że zawsze używam bazy lub odżywki pod każdy lakier, to w tym przypadku nic nie pomogło i mam okropne żółte pazury. Mówi się trudno i żyje się dalej :D

Dziś wybrałam delikatny lakier Golden Rose nr 115 z serii Paris. Szczerze mówiąc to mam problemy z nazwaniem tego koloru - w zależności od światła raz jest bardziej różowy, raz bardziej beżowy, w słońcu nawet odrobinę brzoskwiniowy. Nie zmienia to faktu, że ładnie wygląda na dłoniach.
Lakier ma średniej grubości pędzelek - według mnie nieco gorszy od tych z serii Rich Color, przyjemną kremową konsystencję i szybciutko wysycha. Rozczarowało mnie krycie - po dwóch warstwach nadal widać końcówki paznokci, z trzecią jest prawie idealnie. O ile się nie mylę, to użyłam tego lakieru po raz drugi, ale nie pamiętam ile wytrzymał za pierwszym , więc o trwałości nic nie napiszę.
Podsumowując - lakier jest dobry, ale do perfekcji troszkę mu brakuje. 

Teraz zapraszam na zdjęcia:




Na początku września zamówiłam 2 płytki z Born Pretty Store - jedna z nich to Vintage Floral Arabesque Pattern W-10 i już wypróbowałam pierwszy wzorek.


 


5 komentarzy:

  1. Ładny kolorek ale dla mnie zbyt nudny jak na występowanie solo na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę bardziej widoczne kolory, ale czasem trzeba coś zmienić ;-)

      Usuń
  2. Uwielbiam tego typu neutralne kolory, ponieważ rzadko udaje mi się zapuścić paznokcie.
    W tym tygodniu udało mi się zdobyć kilka ciekawych lakierów do paznokci w sklepie action: lakiery Sally Hansen za € 0,99, maybelline, loreal, opi za €1,79, czy rimmel za € 2,29. Jeżeli masz ten sklep gdzieś blisko siebie, to może też uda Ci się skorzystać z tej promocji. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też trafiłam na całkiem ciekawe lakiery w Action, tyle że trzeba im się dobrze przyjrzeć, bo już w sklepie widziałam zaschnięte :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie odcienie,są bardzo uniwersalne

    OdpowiedzUsuń