niedziela, 17 sierpnia 2014

Zabawa w kolory (+) - niebieski

Witajcie!

Kilka dni temu dostałam zaproszenie do zabawy od Patrycji z Inspiracje-pazurkowe.blogspot.com.
W wielkim skrócie: zabawa polega na pomalowaniu paznokci na dany kolor oraz dobraniu jakiegoś przedmiotu w tym samym kolorze. Po szczegóły zajrzyjcie na bloga Patrycji.
Moje zdolności manualne są - delikatnie mówiąc - kiepskie, więc nie porywam się na konkursy typu malowanie pejzażu na paznokciach, a powyższa zabawa wydała mi się ciekawa i postanowiłam wziąć udział.

Dziś pierwszy wpis - kolorem przewodnim jest niebieski. Lubię go, mam kilka lakierów w różnych odcieniach, więc do dzieła!
Zamierzenie było inne, a co wyszło - same zobaczcie.
Najpierw pomalowałam paznokcie jaśniejszym odcieniem Golden Rose - numer 68. Lakier troszkę mnie zaskoczył, bo po dwóch warstwach wciąż widziałam nierówności. Dałam trzecią wartwę i już było ładnie :) Na szczęście emalia szybko wyschła.


Przedmiotem, który wybrałam jest świecznik:


W międzyczasie zauważyłam na firance ważkę. Długo walczyłam, żeby poleciała do ogródka, ale była uparta ;-) Posadziłam ją na klamce, wzięłam aparat i pstryknęłam fotkę - nie jest ostra, ale dobrze widać, że pasek na ogonku jest identyczny jak mój lakier :)


Jak już nieproszony gość poleciał, to wzięłam się za malowanie wzorka. I tu zaczęły się schody - coś mi się rozmazało, coś wyszło nierówno, itp. Zmyłam nieudane malunki i zrobiłam coś łatwiejszego - french. 
Do malowania końcówek użyłam ciemniejszego niebieskiego również Golden Rose - numer 49.
Kolory przedzieliłam srebrną tasiemką do zdobień.
Oto efekt końcowy:






5 komentarzy:

  1. Jest pieknie ;) Jednym slowem rewelacyjnie ;)
    Typujesz jakies zdjecie? Czy moge sama wybrac zdjecie ktore znajdxie sie pod koniec nastepnego tygodnia u mnie na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo :) Ja bym wybrała to pierwsze z frenchem, ale ostateczny wybór należy do Ciebie.

      Usuń
    2. Ok ;) Mówisz i masz ;) Szczerze też je typowałam :P

      Usuń
  2. fajne te niebieskie pazurki, ja biorę się za swoję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek jest piękny, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń