wtorek, 5 sierpnia 2014

Mokry piasek - HEMA nr 04

Ten lakier czekał na swoją kolej rok. I chyba co najmniej drugie tyle minie aż wyciągnę go z szuflady drugi raz...
Kolor jest piękny - brąz w odcieniu mokrego piasku z shimmerem. Konsystencja jest gęsta, ale w miarę bezproblemowa. Pędzelek ładnie rozprowadza lakier po płytce, jednak lepiej to robić zdecydowanymi ruchami. Właściwie jedna warstwa wystarczy, ale ja dałam profilaktycznie drugą. I tu zaczęły się schody - schnięcie to zdecydowany minus. Musiałam poratować się topem przyspieszającym wysychanie. O ile dobrze pamiętam to te lakiery kosztują 2,49 euro - ok. 10 zł.

Powyższy opis sugeruje, że lakier nie należy do najgorszych. Dlaczego więc nieprędko sięgnę po niego kolejny raz?
Wyjątkowo źle czułam się w takim kolorze na paznokciach. Zdecydowanie nie jest on dobry dla mojej karnacji.

Zrobiłam kilka zdjęć i lakier musiał zniknąć z moich pazurków.
Przed Wami holenderska marka HEMA - egzemplarz Diamond nr 04.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz