czwartek, 3 lipca 2014

Duochrom KIKO nr 435

I ponownie moja ulubiona marka :)
Dziś jest to piękny duochrom numer 435 z serii LASER - kolor ciemnozielony przechodzący w fiolet. Zależy pod jakim kątem patrzymy na paznokcie.
Dostałam ten lakier od mojego Italiano na Boże Narodzenie (przed wyjazdem do rodziców został zaopatrzony w karteczkę z numerami, które chcę i przykazanie, że bez KIKO ma nie wracać :P) Misję wypełnił w 100%.
 
Co do samej zawartości buteleczki - jak zwykle nie zawodzi, nakładanie jest przyjemne, wystarczą 2 cienkie warstwy. Lakier jest nieco gęściejszy od "zwykłych", ale w niczym to nie przeszkadza. Na moich paznokciach wytrzymuje ok. 3 dni. Myślę, że 2,5 euro (ok. 10 zł) to dobra cena za ten lakier. Firma się rozwija, więc może kiedyś dotrze ze swoimi sklepami do Polski lub Holandii. Póki co można kupić KIKO na ich stronie, ale wysyłka jest dosyć droga. Kiedyś widziałam te lakiery na Allegro, chyba po 19 zł. No, cóż, ja poczekam do następnej wizyty we Włoszech i tam poszaleję ;-)
 
Oto kilka zdjęć (nawet udało mi się złapać efekt duochromu :))
 




 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz