poniedziałek, 28 lipca 2014

1 zł

Co pomyślicie widząc lakier za 1 zł?
Ja miałam mieszane uczucia widząc lakiery NTN (dla Alle Paznokcie) za tę cenę, ale postanowiłam zaryzykować. Kupiłam 10, przesyłka kosztowała prawie drugie tyle - 9 zł, czyli tak naprawdę 1 sztuka kosztowała mnie 1,90 zł.
Kiedy otworzyłam kopertę rozczarowałam się, bo połowa kolorów okazała się zupełnie inna niż na zdjęciach. Druga sprawa - niektóre lakiery były bliskie końca terminu przydatności. Nie brzmi optymistycznie, prawda?
A jaka jest jakość tych lakierów? Po wypróbowaniu 4 z 10 mogę powiedzieć, że producent nie kłamie pisząc "szybkoschnący" - czas jest imponujący - po 10 minutach paznokcie są suche, po kolejnych 10 można już robić wszystko. Malowanie jest ok (w porządku, ale bez zachwytu), pędzelek dosyć cienki. Krycie - 2 mają bardzo dobre (wystarczy jedna grubsza warstwa), 2 raczej kiepskie - 3-4 warstwy. Trwałość - o dwóch mogę powiedzieć, że bardzo dobra (jeden przeżył zmywanie góry naczyń po Wigilii + 3 kolejne dni beż żadnego uszczerbku), o pozostałych nie mam jeszcze zdania.

Dziś użyłam lakieru nr R260 - jest to rudo-czerwony kolor (w zależności od światła wydaje się raz bardziej czerwony, raz brązowy). Nałożyłam 2 warstwy, przy zdjęciach z lampą widać delikatnie prześwitujące końcówki, w rzeczywistości nie rzuca się to w oczy. Gdybym miała ocenić lakier w skali od 1 do10, dałabym mu 8, czyli jest nieźle ;-) Jeszcze nie wiem, jak będzie z trwałością.

A teraz kilka zdjęć





4 komentarze:

  1. Mówisz poważnie, że przysłali Ci przeterminowane lakiery?! Cholera reklamują się na każdym kroku, a taki cyrk odstawiają. Aż mi się w głowie nie mieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, małe sprostowanie - moja wina - nie doczytałam dokładnie etykietki i wzięłam numer serii. Jak kupowałam lakiery w grudniu to jeszcze nie były przeterminowane - niektórym zostało po kilka miesięcy.

      Usuń
  2. Kolorek ma fajny ;) A za taką cenę to w razie czego nawet słabą trwałość można mu wybaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń