wtorek, 10 czerwca 2014

Niebieski Golden Rose

Na pierwszy ogień z moich ostatnich zakupów poszedł GR Rich Color nr 49. Piękny głęboki niebieski, powiedziałabym chabrowy. Jest to moje pierwsze podejście do tej serii (wiem, wstyd, że tak późno ;-)) i muszę przyznać, że bardzo dobrze mi się nim malowało. Pędzelek taki jak lubię - nieco grubszy, równo przycięty, konsystencja dosyć rzadka, ale nie rozlewa się, schnięcie szybkie. Jestem zdecydowanie na TAK!
 
Tak prezentuje się w pochmurny, lekko deszczowy dzień:






 
 
Ale zaraz, zaraz, ja już gdzieś ten kolor widziałam...
 
 
Ach, to Essie Mezmerised - odrobinę ciemniejszy, ale przyznacie, że są podobne.
 
Jak widać na załączonych obrazkach - potrzebuję wakacji - nawet moje skórki się zbuntowały :(
Byle do piątku :) Ścinam pazurki na krótko, przez 2 tygodnie zero malowania i innego męczenia.
 
Miłego wieczoru!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz